کد خبر: ۹۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۶
حساس‌ترین دیدار فصل بیست و یکم میان دو تیم پرطرفدار پایتخت و مدعیان قهرمانی لیگ در آستانه برگزاری است.

بلیت فروشی دربی با قیمت نجومی/ زمان دربی مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد و دو تیم پرطرفدار پایتخت در شرایطی به مصاف هم می‌روند که علاوه بر حساسیت ذاتی این مسابقه، شرایط جدول و نبرد قهرمانی میان دو تیم هم اهمیت این بازی را مضاعف کرده است و از همین رو هواداران دو تیم برای این بازی لحظه شماری می‌کنند.

 

* هادی طباطبایی: این که بازی میان این دوتیم کیفیت مطلوبی را داشته باشد یا خیر کمی جای بحث دارد. چراکه حساسیت ها شاید باعث شود کیفیت لازم را نداشته باشد. قطعا استراتژی که بازیکنان و مربیان هردوتیم می‌خواهند تعریف کنند برای خودشان متفاوت خواهد بود. تیمی مانند استقلال که 6 امتیاز جلوتر است خیلی خودش را به آب و آتش نزند که 3 امتیاز را بگیرد اما اگر این اتفاق رقم بخورد قطعا خودش را جدا کرده و 70-80 درصد راه قهرمانی‌اش را رفته است. 

* سپهر حیدری: اگر پرسپولیس دربی را ببرد فاصله می‌شود 3 امتیاز و 7 بازی دیگر می‌ماند و 21 امتیاز جابجا می‌شود و خیلی اتفاقات می‌تواند در این فاصله رخ دهد و شاید حتی جوری شود که پرسپولیس زودتر از پایان فصل قهرمان می‌شود. پرسپولیس در این بازی اگر 70 درصد خودش هم باشد قطعاً بازی را می‌برد.

* علی کریمی برای پرسپولیس در دربی آرزوی موفقیت کرد.

photo_۲۰۲۲-۰۳-۱۶_۰۹-۳۳-۲۵ (2)

* در فاصله 12 ساعت بعد از شروع بلیت فروشی دربی، از مجموع 20 هزار جایگاه قابل فروش حدود 7000 جایگاه فروش رفته است و پیش بینی می‌شود تا پایان امروز بلیت فروشی تمام شود.

* این بازی بعد از مدت‌ها با حضور تماشاگران دو تیم برگزار خواهد شد و مجوز حضور 20 هزار تماشاگر که ده هزار نفر از طرفداران هر تیم را شامل می‌شود صادر شده و سامانه بلیت فروشی هم به صورت اینترنتی بلیت حضور در این بازی را به فروش می‌رساند، جایگاه ویژه 200 هزار، روبروی جایگاه 150 هزار و پشت دروازه و طبقه بالا 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

* طبق تصمیم گیری انجام شده قرار است بازی ساعت 17:30 برگزار شود و این موضوع به زودی رسماً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: