کد خبر: ۹۱۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۱۷۹
پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی اسبق سپاهان مدعی است که دربی پیش‌رو با توجه به شرایط فنی دو تیم کاملا غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.

فرکی: دربی پیش‌رو کاملا غیرقابل پیش‌بینی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: حسین فرکی در خصوص شرایط این روزهای لیگ برتر و دیدار حساسی که این هفته دو تیم استقلال و پرسپولیس دارند و اینکه می‌گویند این دیدار سرنوشت قهرمانی را تا حد زیادی مشخص می‌کند گفت: با توجه به شرایط جدول تقریباً می‌توان گفت چنین موضوعی صحت دارد. این در مورد استقلال بیشتر صادق است و با توجه به فاصله ۶ امتیازی که در صدر جدول ایجاد کرده اگر در بازی این هفته مقابل پرسپولیس پیروز شود و در فاصله ۷ بازی مانده به پایان فصل اختلاف ۹ امتیازی ایجاد کند تقریباً می‌شود گفت معادله قهرمانی فصل حل شده است ولی اگر بازی مساوی تمام شود یا پرسپولیس برنده بازی باشد این رقابت همچنان در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

وی در مورد وضعیت دو تیم در آستانه این دیدار گفت: استقلال از لحاظ فنی چند هفته‌ای دچار یک سری مشکلاتی بود که آن را به خوبی از سر گذراند و الان چند هفته‌ای می‌شود که به ثبات خوبی از لحاظ فنی رسیده و شرایط مناسبی پیدا کرده است. آنها به خوبی از تک موقعیت‌هایشان استفاده می‌کنند و نتایج بازی‌ها را به سود خودشان در می‌اورند و این انگیزه و اعتماد به نفس بالای تیم حتی در مواقعی که از لحاظ فنی مشکلاتی وجود داشت به کمک این تیم آمده و باعث شده تبدیل به تیمی شکست ناپذیر تا اینجای کار شوند. در مورد پرسپولیس باید بگویم آنها از لحاظ فنی شرایط خوبی داشتند ولی شاید در مقطعی نتوانستند متناسب با وضعیت فنی‌شان نتیجه بگیرند و همین موضوع آنها را از صدر جدول عقب انداخت. در مجموع از لحاظ فنی به نظرم اوضاع پرسپولیس بهتر است، هرچند که استقلال هم وضعیت خوبی در حال حاضر دارد ولی در مجموع این بازی خیلی وابسته به شرایط فنی دو تیم نیست و اتفاقات در طول جریان بازی هستند که نتیجه بازی را رقم می‌زنند. پیش بینی نتیجه دربی برای همین سخت است.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت سپاهان و استعفای چند هفته قبل محرم نویدکیا توضیح داد: به هر حال سپاهان تیمی است که همیشه از آن انتظار قهرمانی وجود دارد. خصوصاً در این فصل که همه ابزاری برای قهرمانی داشتند و می‌شود گفت همه چیز برای قهرمانی این تیم فراهم بود ولی خب نتایج در حد انتظار خوب نبود و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد کرد و اینکه انتظارات از سپاهان برآورده نشد باعث ایجاد نارضایتی شد و این برای تیمی مثل سپاهان وقتی نتایج مورد نظر کسب نمی‌شود طبیعی است.

فرکی در مورد اختلافی که اخیراً بین منصوریان و مجیدی پیش آمده گفت: به هر حال هر دو نفر در تیم ملی در مقطعی شاگرد من بودند و با خصوصیات اخلاقی هر دو طرف آشنا هستم. هر کدام ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فرد خودشان را دارند. علی منصوریان وقتی دم از احترام به بزرگتر می‌زند موضوعی است که واقعاً خودش به آن اعتقاد دارد و همیشه آن را رعایت کرده و اگر گاهی با بزرگتر خودش اختلاف نظر هم داشته باشد احترامش را نگه می‌دارد و از همین رو حرفی که می‌زند در این مورد و انتظاری که از جوانتر از خودش دارد درست است و حرف به جایی است. فرهاد مجیدی هم خصوصیات اخلاقی خاص خودش را دارد و بهتر است که به این موارد بیشتر توجه کند. به هر حال بازی‌ها در شرایط حساس و سنگینی است و استرس و فشار روحی و روانی سنگینی به مربی وارد می‌کند و ممکن است تحت این فشار روانی مربی حواسش به مسائل پیرامونی نباشد و ناغافل کسی را نادیده بگیرد و عمدی در کار او نباشد ولی به هر حال بهتر است توجهش به این مسائل بیشتر باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی دربی بازی زیبایی باشد و فارغ از نتیجه مردم از یک فوتبال خوب لذت ببرند و در کنار آن امیدوارم حاشیه‌هایی که این روزها در فوتبال ما متاسفانه خیلی زیاد هم شده را در این دیدار شاهد نباشیم. دو تیم کار خودشان را انجام دهند و داور هم قضاوت خودش را به خوبی انجام دهد و بدون حاشیه و جنجال این بازی به پایان برسد و به هفته بعد برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: