کد خبر: ۹۱۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۳
باران کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارش و رعدوبرق در سواحل خزر و برخی استان‌ها از خیزش گردوخاک طی روزهای آتی در کشور خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، باران کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارش و رعدوبرق در سواحل خزر و برخی استان‌ها از خیزش گردوخاک طی روزهای آتی در کشور خبر داد.
 

باران کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارش و رعدوبرق در سواحل خزر و برخی استان‌ها از خیزش گردوخاک طی روزهای آتی در کشور خبر داد.

 
 
 

به گزارش «انتخاب»، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی تازه‌ترین وضعیت جوی را برای امروز ۲۳ اسفند و روزهای آتی اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال فارس، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، سمنان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، سواحل خزر، استان‌های تهران، البرز، اردبیل، شمال آذربایجان‌شرقی و جنوب آذربایجان‌غربی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

رفیعی ادامه داد: با توجه به تقویت بارش‌ها در استان‌های اعلام شده فردا، گسترده بارش‌ها مناطق غرب و شمال‌غرب را نیز در بر می‌گیرد. چهارشنبه بارش‌ها در نوار شمالی، چهارمحال‌و‌بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد. پنجشنبه بارش‌ها در نوار غربی پراکنده است و در عین حال همچنان سواحل خزر، بلندی‌های البرز، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی بارش دارند و اواخر روز پنجشنبه سامانه بارشی کشور را ترک می‌کند.

وی توضیح داد: پنجشنبه در دامنه جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان، بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور، وزش باد شدید و همراه با خیزش گردوخاک است. طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه آب‌های دریای خزر و خلیج ‌فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

به گفته رفیعی، طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شهرهای مرزی غرب و جنوب‌غرب کشور به علت وزش باد شدید در کشور عراق با نفوذ گردوخاک شدید مواجه خواهند بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است که در ساعت‌های بعدازظهر نیمه ابری می‌شود و اوایل شب بارش دارد. حداکثر دمای پایتخت ۱۹ درجه بالای صفر و حداقل دما فردا ۱۰ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است. همچنین، سردترین مرکز استان امروز ارومیه با دمای ۴ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مرکز استان بندرعباس و زاهدان با دمای ۳۲ درجه بالای صفر ثبت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: