کد خبر: ۹۱۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۱۶۲
باشگاه آلومینیوم اراک خبر از جدایی توافقی سرمربی این تیم داد.

جدایی توافقی خطیبی از آلومینیوم یا اخراج؟به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: رسول خطیبی که در ابتدای فصل هدایت آلومینیوم را برعهده گرفته بود، پس از گذشت ۲۲ هفته حضور روی نیمکت این تیم در لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی، تصمیم به جدایی از جمع اراکی‌ها گرفت و به‌صورت توافقی از این باشگاه جدا شد.

خطیبی که همراه آلومینیوم اراک صعود به لیگ برتر را در کارنامه‌اش دارد و سال گذشته نیز رتبه پنجم جدول را در پایان دور رفت کسب کرد، در نیم‌فصل اول امسال نتایج درخشانی با اراکی‌ها به دست آورد و این تیم را به رتبه چهارم جدول رساند ولی در دور برگشت شرایط متفاوتی تجربه کرد و نتوانست وضعیتی مثل قبل داشته باشد تا پس از سپری شدن هفت هفته از نیم‌فصل دوم قراردادش را فسخ کند.

آلومینیوم اراک که در حال حاضر ۲۶ امتیاز به دست آورده و در دومین سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران تقریبا خیال خود را بابت بقا در لیگ برتر راحت کرده، در جام حذفی نیز پس از برتری مقابل فجر سپاسی و شیراز، باید در مرحله یک‌چهارم نهایی برابر پرسپولیس قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: