کد خبر: ۹۱۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
با آغاز سال نو، سری جدید مسابقه «دورهمی» از شنبه هفته آینده به آنتن شبکه نسیم می‌آید.

آغاز «دورهمی» نوروزی از شنبه ساعت ۲۱به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: با آغاز سال نو، سری جدید مسابقه «دورهمی» از شنبه هفته آینده به آنتن شبکه نسیم می‌آید.

سری جدید مسابقه دورهمی پخش خود را در آستانه نوروز ۱۴۰۱ آغاز خواهد کرد. این برنامه با اجرای مهران مدیری ودعوت از چهره های شناخته شده، هنرمندان و ورزشکاران با رویکردی جدید و نگاهی متفاوت تولید و پخش می شود.

مسابقه دورهمی با توجه به بازخوردهای فصل قبل، نظرات مخاطبان و همراهان خود تغییرات موثری در تولید جدید داده و منطبق با سیاست های محتوایی رسانه ملی هدف از سوالات، ارتقای آگاهی عمومی خواهد بود. دورهمی در این فصل با تکیه بر تجربه گذشته، فرم و محتوا را بهبود داده تا لحظات جذابی را برای مخاطبان خود رقم بزند.

سوالات در این فصل از حالت تخصصی خارج شده و در سطح اطلاعات عموم جامعه طراحی شده که برای همه بینندگان در سراسر کشور جذاب و قابل پاسخگویی باشد و ضمن بالا بردن سطح اطلاعات عمومی، با پاسخگویی به سوالات در منزل، بینندگان از سطح معلومات خود مطلع شوند.

دورهمی در سری جدید از شنبه ۲۸ اسفند ماه هر شب ساعت ۲۱ تا پایان نوروز میهمان خانه های مخاطبان خود خواهد بود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: