کد خبر: ۹۱۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۴
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش از روند آماده سازی فرودگاه برای استقبال شبانه روزی از مسافران و گردشگران نوروزی بازدید کرد.

فعالیت شبانه روزی فرودگاه بین المللی کیش در ایام نوروزبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، جواد جمالی دبیر ستاد تسهیلات نوروزی ضمن این بازدید گفت: فعالیت های قابل قبولی در این حوزه انجام شده و فرودگاه کیش آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

عزت اله محمدی سرپرست شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش در خصوص برنامه ریزی و استقبال شایسته از گردشگران و مسافران نوروزی اظهار داشت: برای نخستین بار فرودگاه بین المللی کیش از ۲۵ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به صورت شبانه روزی خدمات ویژه ای به گردشگران ارائه می کند.

وی افزود: زیباسازی فضای سبز فرودگاه، اجرای هفت سین، برنامه های مفرح و شاد با همکاری معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برای ورود گردشگران و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی در ادامه تمام خدمات و تسهیلات فرودگاهی، در بخش تاکسیرانی،ساماندهی خودروهای تور در مبادی ورودی و خروجی، اصلاح و خط کشی معابر ، اصلاح تابلو ها و علائم راهنما، مبلمان نوروزی را از سایر فعالیت های این حوزه برشمرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: