کد خبر: ۹۱۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
تعداد بازدید: ۳۷۷
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که علیرضا منصوریان جزو بازیکنان بزرگ تاریخ باشگاه است و باید احترام این مربی حفظ شود.

کل ورزشگاه برای منصوریان بلند می‌شدند و باید احترام او حفظ شودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که علیرضا منصوریان جزو بازیکنان بزرگ تاریخ باشگاه است و باید احترام این مربی حفظ شود.

پیروز قربانی در خصوص وضعیت استقلال و بازی حساس روز پنجشنبه برابر پرسپولیس گفت: دربی قطعاً یک بازی مهم و تعیین کننده است و استقلال هم فاصله خوبی با پرسپولیس ایجاد کرده است. این آخرین فرصت پرسپولیس برای کم کردن فاصله با استقلال است و فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی باشیم. امیدوارم استقلال مثل اکثر مسابقاتش با ارائه یک بازی منطقی ۳ امتیاز را بگیرد و اختلافش را با پرسپولیس بیشتر کند. شانس برد استقلال را در دربی بیشتر می‌دانم.

وی در ارتباط با برخی انتقادها از استقلال و اینکه بعضی بر این عقیده‌اند که آبی‌پوشان زیبا بازی نمی‌کنند، اظهار داشت: استقلال به جایی رسیده بود که فقط باید نتیجه می‌گرفت و فرهاد مجیدی هم به‌خوبی این موضوع را فهمید. نمی‌دانم استقلال باید چه کار کند که برخی راضی شوند؟ این تیم در ساختار دفاعی و با توجه به حضور مربی ایتالیایی عالی کار  و از لحاظ موقعیت‌سازی هم در چند بازی گذشته خوب عمل کرده است. همین منتقدان اگر استقلال خیلی زیبا بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت، به شدت از کادر فنی انتقاد می‌کردند.

قربانی در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال و صنعت نفت و ناراحتی شدید علیرضا منصوریان از مجیدی خاطرنشان کرد: صحبت‌های منصوریان را دیدم و نمی‌دانم چه باید بگویم. منصوریان و خرمگاه مثل برادرهای بزرگ من هستند و خیلی هوای من را داشتند، منصوریان وقتی به زمین می‌آمد کل ورزشگاه برایش بلند می‌شدند. او جزو بازیکنان بزرگ در تاریخ این باشگاه است و باید احترامش حفظ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: