کد خبر: ۹۱۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۳
یک گروه سعودی با پشتوانه مالی قوی به دنبال خرید باشگاه چلسی هستند.

پیشنهاد خرید چلسی توسط گروه متمول سعودیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، GOAL می تواند به طور انحصاری جزئیات پیشنهادی که یک گروه عربستانی به رهبری محمد الخریجی برای آبی ها ارائه کرده است را فاش کند.

پیشنهاد گروه سعودی برای خرید چلسی شامل برنامه هایی برای بازسازی استمفوردبریج و تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی مانند آنتونیو رودیگر و سزار آزپیلیکوئتا است.

گروه سعودی همچنین قصد دارد به سرمایه گذاری هنگفت در آکادمی باشگاه لندنی در مرکز آموزشی کوبهم و همچنین تیم زنان ادامه دهد.

مردی که پیشتاز این مناقصه است، محمد الخریجی است که گروه سعودی را اداره می کند و مدیر عامل شرکت Engineer Holding Group است که توسط پدرش عبدالله الخریجی تأسیس شده است.

الخریجی مدتی را در بریتانیا گذرانده جایی که در مدرسه بازرگانی کاس تحصیل کرده و سه سال در دویچه بانک کار کرده است. او در پیروزی 3-1 چلسی مقابل آرسنال در سال 2017 حضور داشت.

الخریجی و فرزندانش هواداران چلسی هستند، به همین دلیل است که او بسیار مشتاق است مالکیت باشگاه را به دست آورد. با این حال، او در درجه اول از النصر عربستان سعودی حمایت می کند، زیرا او یک استادیوم جدید و پیشرفته را در پارک مرصول برای آنها ساخت.

رسانه های عربستانی علاوه بر حضور در النصر، با الهلال که ماه گذشته چلسی در جام جهانی باشگاه‌ها با آنها روبرو شد، همکاری می کند.

گروه سعودی بزرگترین گروه رسانه ای در خاورمیانه است و همچنین به تبلیغات، مهمان نوازی، بخش بانکی و ورزش علاقه دارد. این شرکت سالانه بیش از 1 میلیارد دلار (770 میلیون پوند) گردش مالی دارد که به آن امکان می‌دهد به دنبال جذب بازیکن قدرتمندی در فوتبال انگلیس باشد.

البته شایان ذکر است که پیشنهاد تصاحب رسانه سعودی توسط کنسرسیومی متشکل از حامیان خصوصی دیگر از عربستان سعودی تامین مالی خواهد شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: