کد خبر: ۹۱۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۳۷
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: کارتل‌ها در آمریکا همواره بر تصمیمات هیأت حاکمه آمریکا تأثیرگذار هستند که از جمله آن می‌توان به تأثیرات و نقش‌ هالیوود در تصمیمات و سیاست‌های اقتصادی هیأت حاکمه حاکم اشاره کرد.

به گزارش خبرداغ ، سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نقش مافیا در هیأت حاکمه آمریکا گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند، رژیم حاکم بر آمریکا یک رژیم مافیایی است چرا که این کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی هستند که نقش اصلی را در تصمیمات و سیاست‌های هیأت حاکمه این کشور دارند.

وی افزود: کمپانی‌های تولید سلاح همواره به دنبال آن هستند تا رژیم حکم بر آمریکا با بحران‌آفرینی زمینه ایجاد جنگ در نقاط مختلف جهان زمینه را برای فروش تسلیحات آنها فراهم کند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: یکی از مافیای موجود در آمریکا هالیوود است که یک رابطه دو طرفه با هیأت حاکمه آمریکا دارد. از یکسو با ساخت فیلم‌ها کار فرهنگسازی برای پیشبرد سیاست هیأت حاکمه آمریکا را انجام می‌دهد و در تصمیمات و سیاستگذاری‌های هیأت حاکمه آمریکا در حوزه اقتصادی تأثیر بسزایی دارد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: گروه دیگر مافیای فروش مواد مخدر هستند که اگرچه در ظاهر بعضی از مقامات فدرال و محلی آمریکا به خاطر قاچاق موادمخدر دستگیر می‌شوند اما واقعیت این است که رژیم حاکم بر آمریکا بیشترین نقش و بیشترین حمایت را از قاچاق مواد مخدر در جهان دارد.

وی افزود: این موارد در کنار موارد مشابه همگی بیانگر این مسئله است که رژیم حاکم بر آمریکا یک رژیم مافیایی است و این کارتل‌ها و هلدینگ‌های اقتصادی هستند که سیاست‌های حاکم بر آمریکا را در حوزه داخلی و خارجی تعیین می‌کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: