کد خبر: ۹۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۳۱
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه باید در جهاد تبیین راه پیشرفت و تعالی مادی ملت از بیراهه‌ها و کج‌راهه‌ها جدا شود، تاکید کردند: طبیعت این کار یک طبیعت غلطی است که یک بودجه‌ سنگینی را به‌عنوان جهاد تبیین بگذارند.

رهبر انقلاب: تخصیص بودجه سنگین برای «جهاد تبیین» غلط استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، در پایان نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم)، رئیس و نمایندگان این مجلس صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری:

رهبر معظم انقلاب در بخشی از این دیدار تاکید کردند: در جنگ‌های سخت با سلاح‌های قدیمی دیگر نمی شود جنگید. امروز با شمشیر و با نیزه و این چیزها نمی شود به جنگ توپ و موشک و اینها رفت. درجهاد تبیین هم همین جور است.

ایشان افزودند: به نظر من امروز آن چیزی که می تواند به بهترین وجهی به صورت یک سلاح مؤثری عمل کند، تبیین مفاهیم عالی اسلامی است در زمینه‌های مختلف.

رهبر انقلاب ادامه دادند: حکمرانی در منطق اسلام از بن و بنیاد با حکمرانی های رایج جهان متفاوت است. نه شبیه سلطنت است، نه شبیه ریاست جمهوریهای امروز دنیاست، نه شبیه فرماندهی‌هاست، نه شبیه رؤسای کودتاگر است، شبیه هیچ کدام از اینها نیست. یک چیز خاصی است متکی به مبانی معنوی.

حضرت آیت الله خامنه افزودند: بایستی در جهاد تبیین راه پیشرفت و تعالی مادی ملت از بیراهه‌ها و کج‌راهه‌ها جدا بشود. بدانیم که اگرجهاد تبیین به درستی صورت نگیرد، دنیامداران حتی دین را هم وسیله‌ی هوسرانی و شهوترانی خودشان قرار خواهند داد.

ایشان گفتند: طبیعت این کار یک طبیعت غلطی است که یک بودجه‌ی سنگینی را به‌عنوان جهاد تبیین بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: