کد خبر: ۹۱۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۲
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، وضعیت مناطق آزاد و ویژه تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

تدوین برنامه بلند مدت و کوتاه مدت برای تولید و صادرات در مناطق آزاد ضروری استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که سه شنبه شب تشکیل شد وضعیت مناطق آزاد و ویژه تجاری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تجاری برنامه های پیشنهادی برای بهبود شرایط تولید در این مناطق را مطرح کرد و اعضای ستاد اقتصادی دولت با رویکرد جدید در تبدیل این مناطق از واردات به صادرات محوری موافقت کردند.

در چارچوب رویکرد جدید دولت مقرر شد در دو برنامه بلند مدت و کوتاه مدت مناطق آزاد و ویژه تجاری کشور  از وضعیت واردات محوری به تولید و صادرات محوری تبدیل شوند و وزارت امور اقتصادی و دارایی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه تجاری موظف شدند مقررات را به گونه ای تنظیم و اصلاح کنند تا اهداف دولت در زمینه صادراتی شدن این مناطق تحقق یابد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: