کد خبر: ۹۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۶
امیر ناظمی معاون سابق وزارت ارتباطات با انتقاد از حذف وی از برنامه صداوسیما برای مناظره به عنوان مخالف ‎طرح صیانت نوشت: اگر ‎جهاد تبیین در خصوص طرح صیانت این است؛ برای حذف کردن که احتیاجی به تصویب ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ‎مجلس نیست!

انتقاد معاون سابق وزارت ارتباطات از برخورد حذفی صداوسیما و طرح صیانت: برای حذف کردن احتیاجی به بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی نداریدامیر ناظمی معاون سابق وزارت ارتباطات با انتقاد از حذف وی از برنامه صداوسیما برای مناظره به عنوان مخالف ‎طرح صیانت نوشت: اگر ‎جهاد تبیین در خصوص طرح صیانت این است؛ برای حذف کردن که احتیاجی به تصویب ۱۰۰۰میلیارد تومان در ‎مجلس نیست!

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ ناظمی در این باره نوشت: برای مناظره به عنوان مخالف ‎طرح صیانت در برنامه ‎زاویه فرداشب دعوت شده بودم؛ که متاسفانه با وتوی آقای ‎معینی‌پور، مدیر شبکه۴ ‎صداوسیما، بنده را از برنامه حذف کردند.

اگر ‎جهاد تبیین در خصوص طرح صیانت این است؛ برای حذف کردن که احتیاجی به تصویب ۱۰۰۰میلیارد تومان در ‎ مجلس نیست!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: