کد خبر: ۹۱۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۵۸
فرزانه فصیحی در دوی ۶۰ متر تور جهانی سطح نقره‌ای با ثبت رکورد ۷.۳۱ ثانیه پس از دونده ایتالیایی به مقام دوم رسید. فصیحی در جریان مسابقات داخل سالن صربستان در بلگراد که دی ماه امسال برگزار شد با رکورد ۷.۲۹ ثانیه برای نخستین بار در تاریخ دوومیدانی ایران موفق به کسب ورودی مسابقات جهانی داخل سالن شد.

فرزانه فصیحی در مسابقات دوومیدانی داخل سالن صربستان دوم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از صدا و سیما: دونده سرعتی ایران در مسابقات داخل سالن صربستان در دو ۶۰ متر نقره‌ای شد.

فرزانه فصیحی در دوی ۶۰ متر تور جهانی سطح نقره‌ای با ثبت رکورد ۷.۳۱ ثانیه پس از دونده ایتالیایی به مقام دوم رسید.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: این دونده اکنون در مسابقات پیش مقدماتی جهانی شرکت می‌کند که بیشتر به صورت تمرینی است.

فصیحی در جریان مسابقات داخل سالن صربستان در بلگراد که دی ماه امسال برگزار شد با رکورد ۷.۲۹ ثانیه برای نخستین بار در تاریخ دوومیدانی ایران موفق به کسب ورودی مسابقات جهانی داخل سالن شد.

او و حسن تفتیان به عنوان ۲ نماینده دوومیدانی کشورمان روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اسفند در رقابت‌های جهانی دو و میدانی داخل سالن در بلگراد صربستان شرکت می‌کنند.

وی در رقابت‌های داخلی ترکیه نیز چندی پیش رکورد ۷.۲۵ ثانیه را ثبت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: