کد خبر: ۹۱۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۱
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه) کلیه امور اجرایی و مدیریتی به دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی را به وزیر امور اقتصادی و دارایی واگذار کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱، بند (ح) تبصره ۱۸ را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس بند (ح) تبصره ۱۸؛

کلیه امور اجرائی، مدیریتی، ساختار و تشکیلات مربوط به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور توسط وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام میشود. وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است ظرف سه ماه پس از تصویب این قانون و براساس ماده(۲۳ ) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ساختار سازمانی و تشکیلاتی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی را ذیل این وزارتخانه ساماندهی و به تصویب هیأت وزیران برساند.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: