کد خبر: ۹۱۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۶
مسابقات دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امروز با تقابل لیورپول و اینتر و همچنین مصاف بایرن مونیخ با سالزبورگ آغاز می‌شود.

افعی‌ها به دنبال انتقام از لیورپول/ سالزبورگ برابر بایرن مونیخ شگفتی ساز می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، بایرن مونیخ و سالزبورگ در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه 8 مارس) به مصاف هم خواهند رفت.

سالزبورگ در بازی رفت تقریباً یک شوک بزرگ را به بایرن مونیخ تحمیل کرد.  چیکوبویکه آدامو از روی نیمکت به زمین آمد تا قهرمان اتریش در اواسط نیمه اول پیش بیندازد و آن‌ها تا آخرین دقیقه بازی برای حفظ این نتیجه محکم ایستادند. کینگزلی کومان مردی بود که قلب سالزبورگ را شکست و گلزنی کرد، اگرچه بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

ترکیب های احتمالی

 بایرن: نویر، پاوارد، سوله، اوپامکانو، هرناندز، کیمیچ، موسیالا، سانه، مولر، کومان، لواندوفسکی

 سالزبورگ: کان، کریستنسن، پیتکوفسکی، وبر، اولمر، کامارا، سوچیچ، آرونسون، سیوالد، آدامو، آدیمی

 کنفرانس خبری سرمربیان

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن: "این یک بازی خاص است و ما از خودمان انتظارات زیادی داریم. من مطمئنم که همه بازیکنان می دانند این بازی چقدر مهم است. سالزبورگ به دنبال دفاع در بالای زمین خواهد بود. آنها اخیرا چندین بازیکن را بیرون آورده‌اند که بر نحوه تمرین آنها تأثیر گذاشته است. آن‌ها در اواخر دیدار گذشته کمی خسته به نظر می رسیدند، به این معنی که ما باید سرعت تیم را بالا نگه داریم."

ماتیاس جیسل، سرمربی سالزبورگ: "واقعاً سخت خواهد بود و مشخص است که افراد مورد علاقه برای صعود به دور بعدی چه کسانی هستند. با این وجود، ما با اعتماد به نفس وارد بازی خواهیم شد. ما می‌خواهیم به خودمان برای فصلی عالی پاداش دهیم."

IMG_20220308_092417_079

لیورپول - اینتر

لیورپول و اینتر در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه 8 مارس) به مصاف هم می‌روند.

یک استاد کلاس درس در مورد چگونگی پیروزی خارج از خانه در اروپا یا یک پیروزی خوش شانس که به راحتی می توانست معکوس شود؟ لیورپول برای دوره‌های طولانی در میلان بخت و اقبال داشت - به ویژه زمانی که ضربه هاکان چالهان اوغلو به تیر دروازه برخورد کرد - اما همیشه احتمال دارد که افعی‌ها در مرحله‌ای تهدیدی را به همراه داشته باشند. روبرتو فیرمینو، بازیکن تعویضی، قبل از اینکه محمد صلاح گلزنی کند، با یک ضربه سر زیبا توپ را وارد دروازه کرد و لیورپول بازی رفت را دو بر صفر برنده شد.

 ترکیب‌های احتمالی

 لیورپول: آلیسون، الکساندر-آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، فابینیو، کیتا، دیاز، جوتا، مانه

اینتر: هندانوویچ، اشکرینیار، دی وریج، باستونی، دامفرایز، ویدال، بروزوویچ، هاکان چالهان اوغلو، پریشیچ، ژکو، مارتینز

کنفرانس خبری سرمربیان

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول: "دو بر صفر برتری‌ای است که اغلب در فوتبال از بین رفته است. اگر در نیمه دوم، دو تا به پایان رسیده اید و فکر می کنید قبلاً به پایان رسیده اید، در این صورت در مسیر اشتباهی قرار گرفته اید. نتیجه [بازی اول] خیلی بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم. یک رقابت واقعا سخت و یک بازی سخت برای انجام دادن دوباره داریم."

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر: "بازی سختی خواهد بود اما ما انگیزه بالایی داریم. گلزنی در نیمه اول مهم و ضروری است. اینتر سال‌هاست که به این مرحله از رقابت ها نرسیده و ما می دانستیم.  ما با یک تیم برتر روبرو خواهیم شد. ما در بازی اول تمام تلاش خود را کردیم و دوباره همین کار را خواهیم کرد."

IMG_20220308_092418_343

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: