کد خبر: ۹۱۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۷۲
اولاف شولتز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیاز‌های انرژی اتحادیه اروپا بدون واردات از روسیه قابل تامین نیست. این مقام آلمانی با هشدار در مورد تحریم نفت و گاز روسیه به علت عملیات نظامی در اوکراین گفت: واردات انرژی از روسیه برای زندگی روزمره اروپایی‌ها «ضروری» ست.

صدراعظم آلمان: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای توقف واردات انرژی از روسیه نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: صدراعظم آلمان گفت: آلمان در حال حاضر هیچ برنامه ای برای توقف واردات انرژی از روسیه ندارد.

خبرگزاری فرانسه نوشت، اولاف شولتز در بیانیه ای اعلام کرد: نیازهای انرژی اتحادیه اروپا بدون واردات از روسیه قابل تامین نیست.

این مقام آلمانی با هشدار در مورد تحریم نفت و گاز روسیه به علت عملیات نظامی در اوکراین گفت: واردات انرژی از روسیه برای زندگی روزمره اروپایی ها «ضروری»ست.

این مقام آلمانی خاطرنشان کرد: «تامین انرژی اروپا برای تولید گرما، حمل و نقل، تولید برق و استفاده صنعت در حال حاضر به هیچ طریقی نمی تواند تضمین شود. بنابراین، برای ارائه خدمات عمومی و زندگی روزمره شهروندان ما، از اهمیت اساسی برخوردار است.»

به نظر می رسد، صعود به یکباره قیمت نفت تا 147 دلار در ابتدای معاملات امروز و افزایش 40 درصدی قیمت گاز در اروپا طی چند ساعت، سبب شده تا مقامات اروپایی در مورد تحریم بخش نفت و گاز روسیه واکنش نشان دهند.

از چند روز گذشته زمزمه های تحریم بخش نفت و گاز روسیه شروع شده بود. روز شنبه انگلیس اعلام کرد به‌دنبال هدف قرار دادن بخش انرژی روسیه در دور بعدی تحریم‌هاست.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم گفته بود، آمریکا و هم پیمانان اروپاییش در حال بررسی ممنوع کردن واردات نفت روسیه هستند و کاخ سفید در حال هماهنگ کردن با کمیته های کنگره برای پیش بردن این ممنوعیت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: