کد خبر: ۹۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
سرمربی تیم پیکان تهران درمورد اتفاقات دیدار برابر نساجی مازندران با کنایه به ساکت الهامی صحبت کرد.

کنایه مجتبی حسینی به ساکت الهامی: زرنگ بازی در نیاورید/ چرا در کنفرانس خبری از داور تعریف می‌کنید؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان تهران در گفتگو با رادیو تهران درخصوص شکست مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به نظرم بازی با کیفیتی از جانب هر دو تیم انجام می شد، قبل از اینکه بازیکن ما اشتباه فاحش را انجام بدهد و گل بخوریم خیلی مسلط بازی می کردیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: وقتی که به نیم فصل دوم می رسید باید محصولات را برداشت کنید و بهره برداری کنید. بچه های ما هم خیلی برای این بازی آماده بودند و می دانستیم که نساجی با چه فرمی بازی می کند که متاسفانه در یک انتقال به دفاعی که اتفاق افتاد محاسبات اشتباه گلرمان، روی شانس مان همان خطا هم گل شد و این بدترین اتفاق برای ما بود. حتی وقتی 10 نفره هم بودیم موقعیت خوبی ایجاد کردیم و به تیم حریف هم موقعیت آنچنانی ندادیم.

حسینی درمورد اینکه درباره داوری بازی صحبتی دارد یا خیر، گفت: چیزی که ما را اذیت می کند این است که دوگانگی در قضاوت هاست. خودم زیاد دوست ندارم داوران را زیاد زیر فشار بگذاریم و آدم بهانه گیری نیستم ولی دقیقه 21 بازی که هنوز روند بازی مسلط بودیم صحنه ای بود که ضربه ای زدیم و توپ به سمت دروازه حریف می رفت بازیکن شماره 8 آنها توپ را مانند یک گلر با دست گرفت، ما می گوییم که داور ندیده، اینجا کمک داور چه کاره است؟ در دیگر بازی ها می بینیم که خیلی راحت به کمک داوران کمک می کنند، مثل بازی شب گذشته استقلال و گل گهر که گفتند پنالتی است. چرا چنین دوگانگی برای تیم هایی مانند ما وجود دارد که هیاهویی نداریم و طرفداری نداریم. این خیلی ما را اذیت می کند.

سرمربی پیکان افزود: الان که طرفداری در استادیوم ها نیست ولی چیزی که هست اذیت کردن به خاطر دوگانگی است. ما var نداریم و اگر در خارج اشتباهی باشد var کمک می کند، الان این قضیه را نداریم و دیدیم که در مسابقات پلی آف والیبال ویدیو چک داریم که خیلی کمک می کند. می گوییم که در فوتبال چنین چیزی نداریم پس چرا برای یکسری تیم ها به راحتی می گیرند و برای ما نمی گیرند؟ این خیلی ما را اذیت می کند. در بازی با استقلال و جام حذفی باید آنها را حذف می کردیم. همین داور برادر آقای بیژن حیدری هند مسلم گلر استقلال را که اخراج داشت، نگرفت و کمک داور هم در آن بازی کمکی نکرد. هنوز هم قبول نمی کنند و می گویند که هند نبود. توجیهاتی که خیلی اشتباه است.

مجتبی حسینی درمورد اینکه هر هفته اشتباهات داوری سروصدا می کند، گفت: شک نکنید ما برای این بازی خیلی خودمان را آماده کرده بودیم. بدون مستند هیچ زمان حرف نمیزنم، فیلم که به آدم دروغ نمی گوید. این صحنه را با آنالیزور تیم مان دادم و صحنه را در آورده و زوم کردیم و نوع حرکت دروازه بان آنها عین یک دروازه بان می ماند! یک موقع شما ایستاده ای و توپ به دستت می خورد که هند نیست و این بازیکن نساجی خودش را به سمت توپ حرکت داد و مانند دروازه بان سیو کرد! این را چه کسی باید ببیند؟ داور ندید، کمک داور اینجا چه کاره است؟ حالا چرا برای یکسری تیم ها راحت این صحنه ها اعلام می شود. این یک مقدار شبهه ایجاد می کند، نه از نظر اینکه جیز خاصی باشد، از این نظر که برای یکسری تیم ها راحت می گیرند و برای یکسری مانند ما راحت نمی گیرند.

حسینی اضافه کرد: من قبلا هم گفتم که اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید اشتباهات را قبول کنیم. باید به دنبال اشتباهات بروم و آن را برطرف کنم. نباید اینطور باشیم که اشتباهات را قبول نکنیم و این اشتباهات بزرگ در بازی های نزدیک سرنوشت یک تیم را عوض می کند. من نمی خواهم همه چیز را روی دارو بریزم. اگر گلرم آن اشتباه را نمی کرد ما این بازی را به هیچ وجه نمی باختیم. روزی بود که می توانستیم به راحتی پیروز باشیم. اما انتظارم این است که داوری ها برای تصمیم گیری به گونه ای باشد که دوگانگی وجود نیاورد. در بازی شب گذشته استقلال به راحتی بدون هیچ مشکلی پنالتی را گرفتند نمی دانم پس چرا باید برای ما اینطور مشکل باشد؟ این خیلی ما را اذیت می کند.

سرمربی خودروسازان در رابطه با اینکه طی هفته های آینده مسابقات لیگ برتر حساس تر می شود، گفت: باشگاه ما نه بیانیه می دهد و نه در مورد داوری صحبت می کند. همکار محترمم در باشگاه نساجی آمده در کنفرانس خبری از داور اسم برده و از این داوران تعریف کرده و همین داور را به عنوان داور بازی ما گذاشته اند. این حرکت ها درست نیست و غیر حرفه ای است. ما می گوییم که این فشار را روی داوران نیاوریم و var هم نیست که به آنها کمک کند اما اینکه اسم بیاوریم و زرنگ بازی در بیاوریم، کجای دنیا از یک داور در نشست خبری اسم می آورند و تعریف می کنند؟ بعد همان داور هم می شود داور بازی ما! این شبهه ایجاد می‌کند. نباید به داوران این اندازه فشار بیاوریم. نقش کمک ها خیلی تعیین کننده است. کمک داوران در بعضی از مسابقات صحبت می کنند و در بعضی از مسابقات انگار نه انگار. ما اصلا فشاری به داوری ها نیاورده ایم و تیمی هستیم که کار می کنیم و 7 بازیکن 35 ساله در ترکیب نداریم! جوان های ارزان را می آوریم کمک می کنیم و به فوتبال مملکت کمک می کنیم. 5 بازیکن از تیم ما در تیم امید هستند و چون این تیم اینگونه است باید روی تصمیم گیری ها سلیقه ای عمل شود و به نظرم اینکه یکسری زرنگ بازی در می آورند و در کنفرانس های خبری از داوران اسم می آورند و می گویند که بهترین داوران ایران هستند، شبهه ایجاد می کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: