کد خبر: ۹۱۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
تعداد بازدید: ۱۸۱
هافبک صنعت نفت آبادان امیدوار است در بازی با استقلال این تیم را شکست دهند.

به گزارش خبرداغ ، محمود مطلق زاده هافبک گلزن صنعت نفت آبادان در گفتگو با ایلنا در خصوص پیروزی شیرین شب گذشته این تیم برابر پرسپولیس گفت: از روزها قبل با هم برنامه داشتیم و هم قسم شده بودیم تا در این بازی برابر پرسپولیس به برتری برسیم که خدا را شکر توانستیم به هدف خود برسیم. این برد را به تمامی هواداران خود تقدیم می‌کنیم، امیدوار هستم این پیروزی قسمتی از سختی ها و مشقت های زیادی را که تحمل کردند را بتواند جبران کرده باشد.

وی در خصوص گلزنی خود در این بازی حساس گفت: من کاری نکردم. زحمت و تلاش تمامی بازیکنان بود که به من رسید و من کمترین کار ممکن را انجام دادم و با این گل سعی خود را کردم تا قدردان موقعیتی باشم که آنها در اختیار من قرار دادند. خوشحال هستم که من نیز در این پیروزی و شادمانی مردم خوب آبادان سهیم هستم و توانستم دروازه پرسپولیس را باز کنم.

هافبک صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط این تیم نیز اظهار داشت: ما در این فصل روزهای سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده و می‌کند اما خدا را شکر توانستیم در زمین نتایج قابل قبولی بگیریم و حداقل شرمنده هواداران خود نشویم. ما در زمین برای خوشحالی مردم آبادان بدون توجه به مشکلاتی که وجود دارد می‌جنگیم چرا که به خوبی می‌دانیم در آبادان هیچ چیز به جز صنعت نفت محبوبیتی ندارد و همه به روی این تیم تعصب دارند و بسیاری از مردم این شهر با این تیم زندگی می کنند.

مطلق زاده در پایان در مورد بازی حساس هفته آینده صنعت نفت آبادان برابر استقلال تهران نیز بیان کرد: استقلال تیم خوب و قابل احترامی است و توانسته نتیجه قابل قبولی در این فصل بگیرد. اما ما نیز صنعت نفت هستیم و به خوبی ارزش های خود را نشان دادیم و ثابت کردیم می توانیم هر کار سختی را انجام دهیم. ما مدت هاست در نظر داریم که نخستین شکست این تیم را در رقابت های لیگ برتر رقم بزنیم. انشالله فرصت پیش بیاید تلاش می‌کنم تا دروازه استقلال را همچون بازی با پرسپولیس باز کنم.


انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: