کد خبر: ۹۱۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۹
هافبک تیم استقلال می گوید: سه امتیاز بازی مقابل گل گهر این تیم را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی کمک فراوانی خواهد کرد.

مهدی پور: خدا نگذرد از کسانی که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شودبه گزارش خبرداغ ، مهدی مهدی پور هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص برتری آبی‌پوشان مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل گل گهر انجام دادیم و مستحق کسب این سه امتیاز بودیم. این سه امتیاز ما را در راه رسیدن به عنوان قهرمانی کمک فراوانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: به نظرم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم و دو تیم بارها روی دروازه یکدیگر خلق موقعیت کردند و توانستیم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی یک پیروزی باارزش را به دست بیاوریم.

مهدی پور افزود: من به این بازیکنان افتخار می‌کنم و از اینکه در کنار آنها بازی می‌کنم لذت می‌برم. ما برای پیروزی در این بازی با جان و دل به میدان رفتیم و شاید باورتان نشود وقتی بازیکنان از رختکن بیرون آمده بودند خیلی از آنها دچار آسیب دیدگی شده بودند.

هافبک تیم استقلال با ناراحتی از اتفاق پیش آ‌مده برای مرادوند و یزدانی دو بازیکن این تیم خاطرنشان کرد: خدا نگذرد از باعث و بانی کسانی که نمی‌خواهند استقلال به قهرمانی برسد خیلی از دقایق بازی ما در زمین خیلی غریب بودیم و دلم برای خودمان می‌سوخت چون خیلی‌ها دوست ندارند استقلال به عنوان قهرمانی برسد.

وی در خصوص پنالتی دقایق آخر برای استقلال نیز بیان داشت: من خودم به آن صحنه خیلی نزدیک بودم و فکر می‌کنم کمک داور در آن صحنه به خوبی تصمیم گرفت و باعث شد که حق ما ضایع نشود.

مهدی‌پور در پایان در خصوص دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و باید تلاش کنیم امتیازات را برای رسیدن به قهرمانی جمع کنیم.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: