کد خبر: ۹۱۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
تعداد بازدید: ۱۵۳
مهاجم صنعت نفت در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا, حسن بیت سعید پس از بازی با پرسپولیس و در حالی که در رختکن با خبرنگاران صحبت می‌کرد، درباره این بازی گفت: اول خسته نباشید به تمامی بازیکنان و کادرفنی می‌گویم چون بازی خیلی سختی داشتیم. همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه خاصی هست و بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند تا سه امتیاز را بگیریم و تقدیم هواداران کنیم. سه هفته برد نداشتیم اما با این برد دوباره به جدول برگشتیم و انشاءالله از بازی‌های بعدی بتوانیم نتایجی که مردم مظلوم آبادان را شاد می‌کند، کسب کنیم.

مهاجم صنعت نفت با اشاره به شور هواداران در ورزشگاه اظهار داشت: نزدیک سه چهار روز است که با ما در تماس بودند و داخل شهر و و خارج شهر دیدیم که هواداران آبادانی به ما گفتند فقط سه امتیاز. خداراشکر با زحمت کادرفنی و بازیکنان، برد را کسب کنیم.

او در مورد مشکلات صنعت نفت اظهار داشت: من فکر کنم بعد از سال‌ها و بعد از سالی که من سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان داشتم، بچه‌ها خیلی متحد هستند. ما یک سطح بالاتر از مشکلات علنی داریم و هنوز هم مشکلات هستند اما بچه‌ها زحمت کشیدند و برای هواداران بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: