کد خبر: ۹۱۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
تعداد بازدید: ۲۱۱
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ که تلاش کرده بود تا کریدور امنی را برای خروج غیرنظامیان از شهر محاصره شده ماریوپل در جنوب شرقی اوکراین ایجاد کند، روز یکشنبه اعلام کرد که دومین عملیات خروج ساکنان بار دیگر متوقف شده است.

تلاش برای خارج کردن ساکنان شهر محاصره شده ماریوپل برای دومین بار شکست خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: کمیته بین‌المللی صلیب سرخ که تلاش کرده بود تا کریدور امنی را برای خروج غیرنظامیان از شهر محاصره شده ماریوپل در جنوب شرقی اوکراین ایجاد کند، روز یکشنبه اعلام کرد که دومین عملیات خروج ساکنان بار دیگر متوقف شده است.

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در میان صحنه‌های ویرانگر رنج انسانی در ماریوپل، امروز نیز تلاش برای خارج کردن حدود ۲۰۰ هزار نفر از این شهر متوقف شد».

کار خارج کردن و انتقال شهروندان محاصره شده ماریوپل در روز شنبه به دلیل حملات شدید روسیه متوقف شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: