کد خبر: ۹۱۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۲۱۶
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ، گفت: ارز 4200 تومانی حذف نشده بلکه با مصوبه مجلس، اگر دولت بخواهد ارز ترجیحی را حذف کند باید مابه التفاوت آن را به صورت کالابرگ الکترونیکی به مردم پرداخت کند.

توصیحات مهم رییس کمیسیون تلفیق درباره ارز ترجیحی / دولت اگر بخواهد ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کند باید کالابرگ الکترونیکی ارایه کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حذف شد ارز ترجیحی در مجلس تصویب شده است، گفت: خیر مجلس چنین مصوبه ای نداشته و این ارز حذف نشده است، بلکه بر اساس مصوبه امروز صبح مجلس این اختیار به دولت داده شده تا به تشخیص خود این ارز را حفظ یا حذف کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق افزود: اگر دولت بخواهد ارز ترجیحی را در سال ۱۴۰۱ حذف کند بر اساس مصوبه مجلس، موظف است مابه تفاوت آن‌را از طریق کالابرگ الکترونیک به مردم اختصاص دهد به نحوی که قیمت کالاهای اساسی و دارو به نرخ شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
0
0
کالا برگ واقعا عالی وعدالت اجتماعی ومهارتورم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: