کد خبر: ۹۱۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۰۱
استقلال در تاریخ رقابت‌های دربی ۵ پیروزی در ماه اسفند به دست آورده است

استقلال، پرسپولیس را شش‌تایی می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: پرسپولیس و استقلال تنها 11 روز دیگر در مسابقات فوتبال لیگ کشور به مصاف همدیگر خواهند رفت، آخرین بار در اسفند ماه سال 96 بود که استقلال در یک بازی رسمی پرسپولیس را شکست داد.

استقلال که در 10 بازی متوالی برنده بازی برابر پرسپولیس در طول 90 دقیقه نبوده، می تواند با برد در این بازی، طلسم خود را در بهترین ماهش در دربی بشکند.

استقلال 5 بار در دربی اسفند ماه برنده بوده و حالا در صورت برد در دربی نه تنها حریف را در این ماه 6 تایی می کند بلکه می تواند طلسم سیاه 10 بازی بدون برد را در همان اسفند خوش یمن بشکند.

استقلال در حال حاضر با 48 امتیاز در 20 بازی بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر را در پایان هفته بیستم مسابقات به دست آورده است و پرسپولیس هم با 45 امتیاز در تعقیب سرخ پوشان است. باید دید تا روز دربی فاصله امتیازی دو تیم همینقدر خواهد ماند یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: