کد خبر: ۹۱۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۷۸
رئیس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: حضور در گردهمایی‌ها و جشن‌ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان‌های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.

شرط رئیسی برای سفر‌های نوروزیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس جمهور با اشاره به ایام و اعیاد پیش‌رو اظهار داشت: حضور در گردهمایی‌ها و جشن‌ها، رفتن به مسافرت و حضور در کاروان‌های راهیان نور با رعایت اصول بهداشتی بلااشکال است.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:

* به روال هر سال در ایام و اعیاد پیش‌رو اجتماعات و گردهمایی‌هایی داریم که با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی کرونا با برگزاری این مراسم‌ها با رعایت اصول و فاصله بهداشتی و زدن ماسک مخالفتی ندارد.

* البته برابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، اگر کسی دز سوم واکسن را تزریق نکرد نیز می‌تواند با ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا از خدمات اجتماعی استفاده کرده و یا در گردهمایی‌ها حضور یابد و به سفر برود.

* با روش‌های مختلف تبلیغی به مردم توضیح دهید که تزریق ۳ دز واکسن تا چه اندازه برای سلامتی خودشان و صیانت از سلامتی دیگران موثر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: