کد خبر: ۹۱۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۲۸
بازیکن پرتغالی منچسترسیتی می‌گوید در تلاش بود تا این باشگاه را ترک کند اما اکنون تا پایان فصل برای تصمیم گیری زمان دارد.

سیلوا: می‌خواستم منچسترسیتی را ترک کنم اما ...به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی در گفتگو با روزنامه تایمز اعلام کرد در تابستان گذشته سعی داشت این باشگاه را ترک کند اما اکنون تا تابستان برای تصمیم گیری در این مورد صبر خواهد کرد.

سیلوا در مورد آینده‌اش در منچسترسیتی گفت: "در تابستان با سران منچستر سیتی برای خروج از این تیم صحبت کردم چون از زندگی در شهر منچستر راضی نبودم اما این اتفاق رخ نداد. من منچستر سیتی را دوست دارم و تا وقتی اینجا هستم تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم خواهم کرد. حالا ما در اواسط فصل هستیم، تمرکزمان روی فتح جام‌ها است و باقی مسائل را به پایان فصل موکول می‌کنیم. در انتهای فصل با باشگاه صحبت می‌کنم و تصمیمی می‌گیریم که به نفع هر دو طرف باشد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: