کد خبر: ۹۱۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
تعداد بازدید: ۱۹۹
مستند تامینی «کمدین» پنج‌شنبه ۱۲ اسفند ساعت ۲۲ با پخش سکانس های جذاب و تماشایی، به معرفی آثار دیتِر هالِ‌روردن، معروف به دیدی هنرپیشه، کمدین و خواننده شهیر آلمانی می‌پردازد.

دیدی با «کمدین» به شبکه پنج می‌آیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، «کمدین» در این هفته سکانس های برگزیده و برتری از فیلم های «دیدی» را به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌ کند.

دیتر هالروردن یا دیدی متولد ۵ سپتامبر ۱۹۳۵ میلادی است. وی یکی از مشهورترین کمدین های قرن حاضر آلمان بوده و در ایران نیز با نام دیدی مشهور است.

از به یاد ماندنی ترین فیلم های دوبله شده به زبان فارسی در ایران می‌توان به فیلم بسیار جذاب و خنده دار «دیدی مشابه آقای رئیس»، «دیدی می تازد»، «دیدی و ارثیه خانوادگی»، «دیدی و جاسوسان» اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما: برنامه «کمدین» کاری از واحد تامین برنامه شبکه پنج سیما است که پنج شنبه هر هفته ساعت ۲۲ تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: