کد خبر: ۹۱۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۸۱
سیاوش یزدانی و محمد حسین مردامند در ادامه مسیر تیم ملوان را در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را همراهی خواهند کرد.

ملوان مثل استقلال؛ آبی‌ها در بهترین تیم دفاعیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ملوان صدرنشین لیگ یک و گزینه اصلی صعود به لیگ برتر به حساب می آید. وجه اشتراک ملوان و تیم سابق این دو بازیکن این است که انزلی چی ها هم در لیگ یک باختی نداشته اند و از سویی با ۷ گل خورده به همراه مس کرمان بهترین تیم در فاز فاعی هستند. استقلال هم در لیگ برتر شکستی را متحمل نشده و با ۶ گل خورده بهترین تیم در فاز دفاعی است.

بدون شک حضور این دو بازیکن در خط دفاعی تیم ملوان کار صدرنشین رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور  برای صعود به لیگ برتر را سهل تر خواهد کرد. هر چند که پیش بینی می شود مازیار زارع این دو بازیکن را رفته رفته به ترکیب تیم ملوان اضافه کند ؛ به خصوص که مدتی است از تمرینات گروهی تیم استقلال تهران به دور هستند.

مجوز بازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مردامند از ابتدای اسفند ماه برای تیم استقلال باطل شده است و از آنجایی که از پنجره زمستانی برای ملحق شدن به تیم فجر سپاسی استفاده نکردند راهی ملوان و لیگ یک شدند. از بخت خوب آنها ملوان صدرنشین لیگ یک و در آستانه صعود به لیگ برتر است و در صورت این اتفاق این دو بازیکن فصل آینده بار دیگر به بازی های لیگ برتر باز خواهند گشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: