کد خبر: ۹۱۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۲۱۶
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین امروز چهارشنبه و همزمان با هفتمین روز حمله روسیه به این کشور در یک ویدئوی ضبط شده تصریح کرد: روسیه به دنبال محو اوکراین، تاریخ و ملت آن است.

زلنسکی: هدف روسیه از بین بردن کامل اوکراین و تاریخ آن استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: رئیس‌جمهور اوکراین گفت: هدف روسیه از حمله به اوکراین این است که این کشور و تاریخ آن را از بین ببرد.

به گزارش الجزیره، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین امروز چهارشنبه و همزمان با هفتمین روز حمله روسیه به این کشور در یک ویدئوی ضبط شده تصریح کرد: روسیه به دنبال محو اوکراین، تاریخ و ملت آن است.

زلنسکی افزود: پاسخ غرب به روسیه کافی نیست؛ خواستار حمایت بین‌المللی بیشتر از جمله حمایت از تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به اتحادیه اروپا هستیم.

رئیس جمهور اوکراین ادامه داد: روس‌ها چیزی از کی‌یف و تاریخ آن نمی‌دانند، زیرا همگی دستور نابودی تاریخ، کشور و همه چیز ما را دریافت کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: