کد خبر: ۹۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۲
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مأمور قلابی خبر داد که با موتورسیکلت در حال خودنمایی و اخاذی از شهروندان بود.

پایان خودنمایی و اخاذی مأمور قلابی موتورسواربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مأمور قلابی خبر داد که با موتورسیکلت در حال خودنمایی و اخاذی از شهروندان بود.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مامور قلابی خبر داد و گفت: متهم در حالی که با موتورسیکلت در حال خودنمایی بود، شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ ضرغام آذین در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اخاذی فردی تحت عنوان مامور، بلافاصله عوامل تیم عملیات کلانتری باغ فیض جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل متهم 25 ساله که با موتورسیکلش در حال خودنمایی بود، شناسایی و بازداشت شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: این فرد با جعل کارت مامور به پرسه‌زنی در معابر عمومی و اخاذی از شهروندان می‌پرداخت.

سرهنگ آذین خاطر نشان کرد: متهم در پی باز جوئی های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: