کد خبر: ۹۱۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۵۹
باشگاه استقلال خواهان جابه‌جایی زمان بازی استقلال و گل‌گهر با مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان شده است.

نامه استقلال به سازمان لیگ برای برقراری عدالتبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: آبی ها خواهان برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی های این تیم و باشگاه پرسپولیس هستند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال ۹ روز پیش طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، خواهان برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی‌های این تیم و بازی‌های پرسپولیس شده است. در این نامه به این موضوع اشاره شده که در ۱۵ بازی نیم فصل نخست، تیم استقلال در ۱۰ بازی زودتر از تیم پرسپولیس به میدان رفته و حریف با اطلاع از نتیجه مصاف استقلال بازی کرده است. باشگاه استقلال در این نامه خواهان اتخاذ تصمیمات سازمان لیگ جهت ایجاد عدالت در این موضوع شده و در پایان خواهان جابه‌جایی زمان بازی استقلال و گل‌گهر با مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: