کد خبر: ۹۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۳۳
منابع نزدیک به مذاکره‌کنندگان روس و اوکراینی شامگاه دوشنبه ۲۸ فوریه از پایان گفتگو‌ها و موافقت برای برنامه‌ریزی جهت انجام دور دوم این مذاکرات خبر دادند. به گفته یک نماینده تیم مذاکره کننده روسیه «نشست بعدی به زودی در مرز لهستان و بلاروس برگزار خواهد شد.»

بمذاکره کنندگان روسیه و اوکراین به اردوگاه‌های خود بازگشتند؛ دور بعدی در مرز بلاروس و لهستانه گزارش خبرداغ به نقل از یورونیوز: منابع نزدیک به مذاکره‌کنندگان روس و اوکراینی شامگاه دوشنبه ۲۸ فوریه از پایان گفتگوها و موافقت برای برنامه‌ریزی جهت انجام دور دوم این مذاکرات خبر دادند.

این مذاکرات به گفته یکی از نمایندگان روسیه حدود پنج ساعت به طول انجامید و دو طرف در باره دستور کار مذاکرات و جزئیات آن گفتگو کردند.

فرانس‌پرس در گزارشی با اعلام پایان دور نخست مذاکرات اعلام کرد که نمایندگان برای پاره‌ای مشورت‌ها با پایتخت‌های خود بازگشتند.

در این گزارش به نقل از یک مذاکره کننده اوکراینی آمده است: «طرفین یک سری اولویت‌ها و موضوعاتی را تعیین کرده اند که نیاز به تصمیم گیری‌های مشخص دارد.»

به گفته یک نماینده تیم مذاکره کننده روسیه «نشست بعدی به زودی در مرز لهستان و بلاروس برگزار خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: