کد خبر: ۹۱۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۸
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شناسایی و دستگیری متهم به قتل پسر نوجوان در شهرستان قرچک خبر داد.

قاتل نوجوان ۱۷ ساله در کمتر از یک ساعت دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ظهر یکشنبه ۸ اسفند ماه در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر بیان کرد: طی اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در روستای داود آباد شهرستان قرچک بلافاصله ماموران پاسگاه داود آباد وارد عمل شدند.

وی ادامه‌ داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد جوانی ۲۶ ساله در پی نزاع و درگیری با یکی از دوستان ۱۷ ساله اش، بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان شهید ستاری قرچک علیرغم تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان کرد: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرچک با یک سری تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و با کنترل نامحسوس محل های احتمالی ترددش او را در اقدامی ضربتی و در کمتر از یک ساعت ضارب را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات برای روشن شدن ابعاد این پرونده عنوان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: