کد خبر: ۹۱۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
تعداد بازدید: ۳۲۳
باشگاه فجرسپاسی شیراز اقدام سنگربان تیم استقلال تهران را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داد.

شکایت باشگاه فجرسپاسی از دروازه بان استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف فجرسپاسی شیراز رفت و در غیاب محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

سید حسین حسینی، سنگربان استقلال پس از این بازی در اعتراض به سربازی دو همبازی خود اظهاراتی را مطرح کرد. حسینی گفت: "حس می‌کنیم دست هایی پشت پرده بود که بازیکن ما در این مقطع بگیرند. ما دنبال بی قانونی نیستیم و سربازی برای همه است و همه باید بروند، اما الان نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنی که ملی پوش است، کجا برود بازی کند؟ خانه نشین شود؟ من برای بازیکنان و کادرفنی فجر خیلی احترام قائلم، اما مدیران این باشگاه در پشت پرده نقش داشتند تا بازیکنان ما بازی نکنند."

در همین راستا باشگاه فجرسپاسی از سنگربان تیم استقلال تهران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده و اظهارات حسینی را خلاف واقع عنوان کرده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: