کد خبر: ۹۱۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید: ۵۵۶۷
علی کریمی فیروزجایی:
معلمان جلوی مجلس و جلوی وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده و خواسته آن ها هم قانونی است. لازم است که مصوبات مجلس درباره معلمان و صدور احکام آن ها مورد توجه قرار گیرد

وزارت آموزش و پرورش احکام معلمان را صادر کندیک عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی از وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه خواست که وضعیت معلمان را تعیین تکلیف کرده و مصوبات مجلس درباره صدور احکام آن ها را اجرایی کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس و در خلال بررسی بودجه ۱۴۰۱ در تذکری گفت: از وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و معاونت نیروی انسانی رئیس جمهور تقاضا دارم که وضعیت عده ای از معلمان را تعیین تکلیف کند.

وی افزود: معلمان جلوی مجلس و جلوی وزارت آموزش و پرورش تجمع کرده و خواسته آن ها هم قانونی است. لازم است که مصوبات مجلس درباره معلمان و صدور احکام آن ها مورد توجه قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
توبرو گوه بخور
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
1
مجلس خواسته های شورای نگهبان را اصلاح کرده و معلم ها منتظرصدور احکام قبل از نیمه اسفند هستند تا بتوانند با دریافتی معوقات رتبه بندی برای عید تدارک ببینند . و همه این موارد به کارگزینی ها و معاونت اداری وزارت آموزش و پرورش ارتباط دارد . وزیر محترم باید در این مورد تاکید کرده و از عوامل تسریع در صدور احکام را مطالبه کند .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
2
سلام رتبه بندی را اجرا کنید لطفا
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
0
0
وعده دروغ . فریب . ریا
شعار این روزهاست
رتبه بندی رفت تیرماه 1401
اون هم لامشخص
. خوخدایا خسته شدیم از......
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: