کد خبر: ۹۱۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۲۴۵
آبنماهای تصویری یا واتراسکرین، چند سالی است به یکی از جاذبه‌های منحصربه‌ فرد کیش تبدیل گشته‌اند.

آبنماهای تصویری مهمان نوروز 1401 در کیش خواهند بودبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، واتراسکرین‌ها، آبنماهایی لیزری هستند که با ایجاد پرده‌ی یکنواختی از آب و نمایش تصویر و اشکال سه‌ بعدی و متفاوت با لیزر متناسب با ریتم صدایی که روی آن قرار می‌گیرد، در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری آثار متفاوتی را به مخاطبین ارائه می‌کند.

تلفیق نمایش آب، نور و کلام در این آبنماها، تصاویر باشکوهی را به نمایش گذاشته و خاطرات ماندگاری بر ذهن تماشاگر ثبت می‌نماید.

آبنمای تصویری «اذان» از جمله واتراسکرین‌های ارائه‌شده در کیش بود که با استقبال کم ‌نظیری از طرف گردشگران و یومیان روبه‌رو شد و در دیگر مناطق کشور نیز به اجرا درآمده است.

جزیره زیبای کیش در ایام نوروز 1401 نیز با نمایش شبانه واتراسکرین در مناطق مختلف جزیره، برنامه‌های جذابی را جهت نشاط ساکنین و گردشگران تدارک دیده است.

در این تکونولوژی می‌توان با استفاده از تکنیک‌های مدرن اپتیکی، تصاویر ثابت و متحرک نمایش آرام و منحصر به‌فردی همراه با موسیقی بر روی پرده آب نمایش داد و با ترکیب آب، تصویر و لیزر صحنه‌های شگفت‌انگیز و باور نکردنی را به‌ وجود آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: