کد خبر: ۹۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۱۹۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش عوارض آزادراه هایی که به دولت واگذار شده اند به میزان ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۱ موافقت کردند.

افزایش عوارض آزادراه‌ها برای سال آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل ازر ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش عوارض آزادراه هایی که به دولت واگذار شده اند به میزان ۱۰ درصد در سال ۱۴۰۱ موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (پنجشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱؛ بند الحاقی ۵ به تبصره ۶ لایحه بودجه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی ۵ به تبصره ۶؛ در سال ۱۴۰۱ عوارض آزادراه هایی که پس از دوران مشارکت به دولت واگذار شده اند، به میزان ده درصد(۱۰ درصد)، افزایش می یابد و منابع حاصله به صورت ماهانه به حساب درآمد عمومی نزد خزانه داری کل کشور واریز می گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: