کد خبر: ۹۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۲۳۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیه مدارس دولتی را از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف معاف کردند.

مدارس از پرداخت هزینه آب و برق معاف شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیه مدارس دولتی را از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف معاف کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱؛ بند الحاقی ۲ و بند الحاقی ۳ به تبصره ۶ لایحه بودجه را بررسی کرده و در نهایت آن را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی ۲ در تبصره ۶؛ کلیه واحدهای آموزشی مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت هزینه های برق، گاز، آب و فاضلاب تا سقف الگوی مصرف معاف هستند.

بر اساس بند الحاقی ۳ در تبصره ۶؛ به منظور توسعه اشتغال زندانیان، در سال ۱۴۰۱ سود حاصل از سرمایه گذاری و تولید در درون زندان ها، پس از تأیید سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مشمول مالیات با نرخ صفر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: