کد خبر: ۹۱۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۷
داریوش قنبری در کنگره سالیانه حزب مردم‌سالاری گفت: تصور اینکه با برداشته شدن تحریم‌ها مشکلات حل می‌شود خوشبینانه است.

عضو حزب مردم‌سالاری: تصور رفع مشکلات کشور با لغو تحریم‌ها خوشبینانه استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری صبح امروز در کنگره سالیانه این حزب که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین کشور در تصمیماتشان ایجاد اعتمادعمومی را مد نظر داشته باشند، چون مشارکت علاوه بر حضور در پای صندوق های رای توجه به افکار عمومی در تصمیم گیری ها هم هست.

وی با بیان اینکه مردم باید باور داشته باشند که تصمیمات تصمیم سازان کشور می تواند مسائل و مشکلات آنان را حل کند، گفت: با وجود افزایش سطح بیکاری، تورم لجام‌گسیخته و رکود نمی‌توان کارآمدی اقتصادی کشور را افزایش داد.

قنبری ضمن تاکید بر اینکه اقداماتی اساسی برای حل بحران کنونی نیاز است و در عرصه اقتصاد چند اقدام مهم در دستور کار قرار گیرد، بیان داشت: بی تردید تحریم ها مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است اما خوشبختانه خبرهای خوشی از مذاکرات وین می‌رسد که امیدوار کننده است و ما امیدواریم با احیای برجام دولت بتواند در جهت حل مسایل کشور قدمی بردارد.

وی تاکید کرد: البته تصور اینکه با برداشته شدن تحریم ها مشکلات حل می شود خوشبینانه است و اقتصاد کشور مشکلات ساختاری دارد که حل این مشکلات اقتصادی باید به شکل مناسبی مورد توجه باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در دوران تحریم‌ها تصمیماتی توسط کمیته اقتصادی سران قوا برای یک دوران بحرانی اتخاذ شد و ادامه این سیاست ها در دوران برداشته شدن تحریم ها برای رشد کشور مناسب نیست و باید مورد تجدید نظر قرار گیرند.

قنبری با تاکید بر توجه به بخش خصوصی بیان داشت: بخش خصوصی باید جایگاه مناسب خود را در اقتصاد کشور بیابد و موانع و ترمزهای راه بخش خصوصی برداشته شود و اصلاحات واقعی به معنای میدان دادن به بخش خصوصی اجرایی شود. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تصمیمات منجر به قرار سرمایه‌گذاران از کشور گفت: این به معنای از دست رفتن فرصت‌های توسعه است و باید زمینه فعالیت بخش خصوصی را به معنای واقعی فراهم کرد تاموتور اقتصاد کشور روشن شود. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: