کد خبر: ۹۱۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
تعداد بازدید: ۴۳۲
بازمهندسی فرایندها در راستای شفاف سازی هرچه بیشتر، برقراری عدالت و کاهش بروکراسی اداری، حذف امضاهای طلایی و بهبود کمی و کیفی ارایه خدمات ، با سازوکاری پرشتاب در کیش پیش می رود.

منطقه آزاد کیش پیشرو در بازمهندسی فرایندها و حذف امضاهای طلاییبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی قدمیاری مشاور مدیرعامل در امور هوشمند سازی و رئیس کارگروه بازمهندسی فرایندها، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه اظهار داشت: برای اصلاح فرایندها در سازمان منطقه آزاد کیش، در کمتر از دو ماه برنامه ریزی هایی انجام شد که با اجرای آن نیازی به مراجعه حضوری مردم به سازمان و شرکت های تابعه نخواهد بود و عمده خدمات بصورت الکترونیکی ارائه می شود.

علی قدمیاری همچنین صدور بخشنامه تشکیل کارگروه تخصصی بازمهندسی فرایندها در سازمان، تشکیل ۸ جلسه حضوری و غیر حضوری در کمتر دوماه، برگزاری فراگیر دوره آموزشی بازمهندسی فرایندها بصورت غیر حضوری برای تمامی مدیران و کارکنان سازمان و شرکتهای تابعه با همکاری مرکز مدیریت فرایندهای دانشگاه تهران و مشارکت فعال اعضا کارگروه، تشکیل جلسات استانداردسازی فرایندهای اقتصادی و تبادل تجارب خوب کیش با مدیران دبیرخانه مناطق آزاد را از جمله اقدامات در روند باز مهندسی فرایند ها برشمرد.

وی در ادامه، بهبود و ارایه شیوه های جایگزین فرایندها در بخشهای اقتصادی سازمان به ویژه سرمایه گذاری و صدور مجوزهای اقتصادی و حوزه عمرانی و شهرسازی، مکانیزه کردن ، ایجاد و تکمیل سامانه های فناوری اطلاعات در بخشهای سرمایه گذاری و ارزیابی عملکرد میزان مشارکت همکاران سازمان و شرکتهای تابعه را نیز از دیگر فعالیت های کارگروه بازمهندسی فرایندها عنوان کرد.

علی قدمیاری مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در امور هوشمند سازی تصریح کرد: رویکرد و جهت گیری خوبی که در سازمان وجود دارد مرهون حمایت مدیران ارشد دبیرخانه به ویژه دکتر سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و دکتر لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی افزود: نتایج عملی اقدامات و فعالیت های کارگروه تخصصی بازمهندسی فرایندها از ابتدای سال ۱۴۰1 مورد بهره برداری قرار می گیرد و سایر حوزه ها و شرکتهای زیرمجموعه سازمان از جمله گردشگری، فرهنگی اجتماعی ، بنادر و فرودگاه نیز برای سرعت بخشی به اصلاح فرایند ها در دستور کارقرار دارند، ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا تفکر و رویکرد بازمهندسی و بهبود فرایندها در ذهن مدیران و کارکنان نهادینه شود. قدمیاری در پایان از حوزه های توسعه مدیریت، عمرانی، اقتصادی و فناوری اطلاعات برای همکاری و همدلی در اجرای طرح بازمهندسی فرایند ها قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: