کد خبر: ۹۱۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۶
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال باید زودتر برای حل مشکل دو بازیکن سرباز خود اقدام می کرد؟

آتیلا حجازی: مشکل غفوری باید درون خانواده حل می‌شد به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال می‌گوید نمایش زیبای تیم در حالی که با نتیجه همراه نباشد مثمرثمر نیست و از اینکه آبی پوشان نتیجه کسب می‌کند خوشحال است.

شرایط تیم را چطور می‌بینید؟

منتقدین می‌گویند نمایش‌ها زیبا نبوده اما همین منتقدین سال‌های گذشته به جای نمایش‌ها به امتیازگیری‌ها ایراد می‌گرفتند و می‌گفتند چرا استقلال در صدر نیست. این حواشی و انتقادها همیشه بوده است

قبول دارید انتقادات بسیار زیاد شده است؟

بازی زیبا به مرور می‌شود در تیم جا بیفتد زیرا به دلیل تغییرات بازیکنان پروسه‌ای زمان بر است. سوال من این است اگر استقلال حالا صدر نبود و فقط بازی زیبا داشت این افراد نمی‌آمدند انتقاد کنند؟ خود من هم انتقاد به شیوه بازی دارم اما نه به امتیازگیری.

وضعیت خط حمله تیم را چطور می‌بینید؟

یامگا شروع خوبی داشت و سپس افت کرد اما حالا بهتر شده. به ژستد انتقاد می‌کنند که مهاجم تمام کننده نیست . بردهای استقلال با حداقل گل است اما به نظرم امسال سال استقلال است. بازیکنان حتی در دیدارهایی که خوب نبوده اند هم برنده می‌شوند و این یک پیش زمینه خوب برای کسب قهرمانی است، مگر آن که اتفاقاتی عجیب و غربی بیفتد.

رقبای استقلال برای قهرمانی را چطور می‌بینید؟

پرسپولیس به استقلال خیلی نزدیک است و فاصله باید حفظ شود زیرا اگر قرمزها به استقلال نزدیک شوند استرس بر تیم حکمفرما خواهد شد. نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد اما با روندی که طی شده می‌توان گفت اسقتلال شانس اصلی است. سپاهان تیم خوبی است و مس رفسنجان هم کیفیتی بالا دارد اما نگاه کنید مثلا همان سپاهان با بازی زیبایش از رده اول دور است. آیا هواداران حاضرند جای سپاهان و استقلال عوض شود؟ قطعا خیر. گل گهر هم تیم خوبی است و در نهایت باید دید اتفاقات فوتبالی به نفع کدام تیم رقم می‌خورد. امیدوارم همه چیز به سود استقلال رقم بخورد و این تیم قهرمان لیگ برتر شود.

وریا غفوری هم به دلیل مسائل انضباطی کنار گذاشته شده است؟

غفوری کاپیتان تیم است و می‌توانستند در فضای درون خانوادگی موضوع را حل کنند. حضور کاپیتان در هر تیمی تاثیرگذار است، به طور مثال در لیگ یازدهم، استقلال با 6 امتیاز در نیم فصل اول صدرنشین بود ولی به یکباره فرهاد مجیدی که کاپیتان تیم بود، رفت و یکی از دلایلی که باعث از دست رفتن قهرمانی شد، جدایی مجیدی بود.

دو بازیکن استقلال هم سرباز شده اند؟

استقلالی‌ها نمی‌دانستند قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟ چرا زودتر اقدام نکردند؟ مگر می‌شود به یکباره بگویند این دو بازیکن سرباز هستند.به نظرم استقلال با رفتن این دو بازیکن ضربه خواهد خورد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: