کد خبر: ۹۱۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
میخائیل برودسکی، سفیر اسرائیل در اوکراین تاکید کرد: سفارت برای تمام سناریو‌ها آماده است و ساعت صفر نزدیک شده است. او افزود: ما افزایش تنش را احساس می‌کنیم و به نظر ما در آستانه نزدیک شدن به نقطه تصمیم گیری هستیم؛ اما هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد و کی رخ می‌دهد اگر امروز رخ دهد ما در اوکراین می‌مانیم

سفیر اسرائیل در اوکراین: فزایش تنش را احساس می‌کنیم؛ در آستانه نزدیک شدن به نقطه تصمیم گیری هستیم / آماده همه سناریو‌ها هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین امروز،‌ دوشنبه گفت، سفارت برای تمام سناریوها آماده است و ساعت صفر نزدیک شده است.

به گزارش سایت "i۲۴NEWS"، میخائیل برودسکی،‌ سفیر اسرائیل در اوکراین تاکید کرد: سفارت به درخواست از شهروندان اسرائیلی برای ترک این کشور در نزدیک‌ترین زمان ممکن ادامه می‌دهد.

او افزود: ما افزایش تنش را احساس می‌کنیم و به نظر ما در آستانه نزدیک شدن به نقطه تصمیم گیری هستیم؛ اما هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد و کی رخ می‌دهد اگر امروز رخ دهد ما در اوکراین می‌مانیم زیرا حضور ما برای اسرائیلی‌هایی که در اوکراین هستند، ضروری است.

سفیر اسرائیل ادامه داد: ما کانال‌های مذاکره را باز نگه می‌داریم، ما در طول این مدت با روسیه و اوکراین در تماس هستیم و به مذاکره با همه ادامه می‌دهیم زیرا اولویت اول ما امنیت کارمندان و امنیت شهروندان اسرائیل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: