کد خبر: ۹۱۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۵۱۲
چند بازیکن پرسپولیس ممکن است بازی بعد تیم شان را از دست بدهند.

چهار بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیتبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: 4بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند و در صورت دریافت کارت زرد در بازی بعدی تیم شان مقابل گل گهر بازی حساس با مس رفسنجان را از دست خواهند داد.

پرسپولیس در دو هفته پیش رو با تیم های کرمانی بازی دارد که هر دو تیم از تیم های پر مهره ای هستند که در لیگ این فصل شرایط خوبی داشته و بسیار خوب بازی می کنند.

به همین دلیل پرسپولیس مقابل هر دو تیم گل گهر و مس بازی سختی پیش رو دارد و این احتمال وجود دارد تعدادی از این نفرات نتوانند مقابل مس بازی کنند.

وحید امیری، همراه سعید آقایی، مهدی ترابی و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که 4 کارته بوده و با دریافت کارت زرد مقابل گل گهر بازی حساس با مس را از دست خواهند داد.

گفتنی است سیدجلال حسینی، علی شجاعی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، فرشاد فرجی، امید عالیشاه و حامد لک بازیکنان دو کارته پرسپولیس هستند که با دریافت دو اخطار دیگر محروم خواهند شد.

باید منتظر بود و دید این نفرات چه زمانی کارت زرد دریافت کرده و درنهایت به بازی بزرگ با استقلال خواهند رسید یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: