کد خبر: ۹۱۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۳۵۳
باشگاه آلومینیوم اراک با مهاجم سابق استقلال و تراکتور قرارداد امضاء کرد.

محمدرضا آزادی به آلومینیوم اراک پیوستبه گزارش خبرداغ و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک، محمدرضا آزادی که در نیم‌فصل اول عضو تیم استقلال تهران بود، با عقد قراردادی مدت یک فصل و نیم به تیم آلومینیوم پیوست و شاگرد رسول خطیبی شد.

این مهاجم ۲۲ ساله فصل قبل در تیم پانتولیکوس عضویت داشت و ۱۱ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داد و پس از آن راهی استقلال شد.

آزادی که یکی از ملی‌پوشان امید ایران محسوب می‌شود، از رده‌های جوانان تراکتور به تیم بزرگسالان این باشگاه اضافه شد و سه سال در لیگ برتر برای تراکتور به میدان رفت.

باشگاه آلومینیوم اراک پیش از این مهرداد بایرامی، علی آل‌کثیر و میلاد احمدی را به خدمت گرفته بود که محمدرضا آزادی چهارمین و آخرین خرید اراکی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: