کد خبر: ۹۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۲
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن عقیده دارد نتیجه بازی با استقلال عادلانه نبود.

باقرپسند: ستاره استقلال مقابل ما دروازه‌بانشان بود/ آنها فقط یک موقعیت داشتند و پیروز شدندبه گزارش خبرداغ ، سعید باقرپسند در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل استقلال اظهار داشت: از لحاظ فنی بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم عملکرد خوبی در زمین داشتیم و موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم ولی از لحاظ نتیجه خوب نبود و برخلاف انتظار و اهدافمان و آنچه در زمین لیاقتش را داشتیم نتوانستیم از این  بازی امتیاز بگیریم و به واقع مقابل استقلال بدشانس بودیم.

وی افزود: عملکردی که ما داشتیم مقابل استقلال صدرنشین آنهم در ورزشگاه آزای کار هر تیمی نبود. اگر دقت کنید موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. توپ ما به تیر دروازه خورد و چند موقعیت هم گلر استقلال گرفت و روز خوبش بود و همانطور که همه دیدند ستاره استقلال در این بازی حسینی بود. از آن طرف در شرایطی استقلال به گل رسید که فقط یک موقعیت در این بازی داشت و به جز صحنه گل هیچ خطر دیگری روی دروازه ما ایجاد نکرد. به هر حال فوتبال همین است و استقلال فرصت طلب بود و توانست سه امتیاز را بگیرد.

مهاجم ذوب آهن در مورد شرایط این تیم گفت: شرایط تیم ما در جدول خوب نیست و جایگاهی که داریم به هیچ وجه در شأن تیم ذوب آهن و مطابق با کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم نیست ولی به هر حال باید دقت‌مان را در زمین بیشتر کنیم و با تمرکز بالاتری بازی کنیم تا از فرصت ها استفاده بهتری ببریم و امیدوارم از این هفته و بازی با پیکان شروع به بردن کنیم و 3 امتیازها را جمع کنیم.

باقرپسند در مورد پیوستنش به ذوب آهن هم عنوان کرد: من در فوتبال آذربایجان شرایط خوبی داشتم ولی دلم می‌خواست دیگر به ایران برگردم و چند پیشنهاد داشتم که آنها را بررسی کردم و به نظرم آمد بهترینش همین ذوب آهن است چرا که یک تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است و سرمربی خوبی هم دارد و برای همین این تیم را انتخاب کردم و از آقای تارتار هم ممنونم که روی من نظر مثبت داشت و امیدوارم جواب اعتمادش را بدهم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: