کد خبر: ۹۱۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
روزنامه کیهان که اغلب از سیاست‌های صداوسیما در برابر منتقدان دفاع می‌کرد در اقدامی غجیب خود منتقد تلویزیون شد!

به گزارش خبرداغ ، روزنامه کیهان که اغلب از سیاست‌های صداوسیما در برابر منتقدان دفاع می‌کرد در اقدامی غجیب خود منتقد تلویزیون شد!

تلویزیون به جای برنامه‌هایش، برفک پخش کند!

این روزنامه  نوشت:

* صدا و سیما به عنوان رسانه فراگیر و اصلی کشور بیشترین مسئولیت و نقش را دارد. متاسفانه و منصفانه باید اذعان کرد تاکنون کارنامه این نهاد در این جهاد چندان قابل قبول نیست و با وضعیتی که در آن به سر می‌بریم و الزاماتش، تطابق ندارد.

* صداوسیما به جای عمق‌بخشی و حرکت رو به جلو، بیشتر به گسترش عرضی خود پرداخته و شبکه پشت شبکه ایجاد کرده است.

* شبکه‌های انبوه که برنامه‌های اثرگذار و هدفمند در آنها موردی دیده می‌شود و می‌توان گفت در بسیاری از موارد چیزی پخش می‌شود تا چیزی پخش شده باشد و صفحه تلویزیون برفکی نباشد. اگر به جای بعضی برنامه های تلویزیون،برفک پخش کنند بهتر است.

* جای خالی یک مرکزیت فکور و منسجم که برای کل جریان تولید و پخش در این سازمان عریض و تطویل برنامه و هدف داشته باشد، به‌شدت محسوس است که امید است این نقیصه در دور جدید برطرف شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: