کد خبر: ۹۱۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۴۳۴
تراکتور روز گذشته مقابل صنعت نفت تن به شکست داد تا اوضاع این تیم بحرانی‌تر از قبل شود.

بحران در اردوگاه سرخ‌های تبریزی، سولدو تا هفته بیستم فرصت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تیم فوتبال تراکتور در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر اوضاع خوبی را سپری نکرد و نتایج به شدت ضعیف این تیم در مسابقات صدای اعتراض هواداران این تیم را بلند کرده و انتقادات تند و صریحی علیه مدیریت و کادرفنی این تیم به راه انداخت و همین موضوع موجب شد تا جلساتی میان سولدو، سرمربی کروات این تیم با کادر مدیریتی شکل بگیرد و دلایل نتایج ضعیف بررسی شده و به کادرفنی برای رفع هرچه سریعتر این مشکلات اولتیماتوم داده شود.

سرمربی کروات تراکتور بد بسته شدن تیم در پیش فصل و همچنین تمرینات بدنسازی ضعیف در شروع مسابقات را دلیل عدم آمادگی تراکتور عنوان کرد و معتقد بود در تعطیلات نیم فصل می‌تواند این مشکلات را حل کند و از همین رو قرار بر این شد که به این سرمربی کروات فرصت داده شود تا در نیم فصل دوم هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد و 5 هفته هم زمان خواهد داشت تا در نیم فصل دوم اوضاع تیم را سرو سامان بدهد و در پایان هفته بیستم دوباره وضعیت تیم با هدایت او مورد بررسی قرار بگیرد.

هفته شانزدهم لیگ برتر پیش از تعطیلات برگزار شد و روز گذشته تراکتوری ها دیدار هفته هفدهم خود را انجام دادند. بازی مقابل تیم بحران زده صنعت نفت که به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای کسب یک پیروزی شیرین و خروج موقت از بحران باشد تا تراکتوری ها با روحیه بالا به مصاف دیدارهای سخت هفته های هجدهم تا بیستم بروند و شانسشان برای نتیجه گیری بیشتر شود ولی نه تنها تراکتور پیروز نشد که حتی تن به شکست در این بازی داد و هیچ امتیازی کسب نکرد.

در حال حاضر تراکتور در حالی با تنها 14 امتیاز از 17 بازی در جایگاه سیزدهم جدول است که نسبت به فجر رده چهاردهمی یک و نفت مسجد سلیمان رده پانزدهمی 3 امتیاز و یک بازی بیشتر دارد و این به معنی قرار گرفتن سرخپوشان تبریزی در منقطه سقوط است.

با توجه به شرایطی که برای سولدو در نظر گرفته شده بود او باید در سه بازی آینده تیمش نتایج متفاوتی کسب کند و تیم را از این سراشیبی نجات دهد ولی نگاهی به دیدارهای پیش روی تراکتور نشان می‌دهد کار بسیار دشواری پیش روی سرمری کروات است.

تراکتور در هفته هجدهم در تبریز میزبان استقلال صدرنشین است که تا کنون شکستی در لیگ برتر نداشته و پس از آن در تهران به مصاف پیکانِ مجتبی حسینی می‌رود که این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در نهایت در هفته بیستم هم با یکی دیگر از مدعیان قهرمانی یعنی سپاهان در تبریز بازی دارد.

با توجه به دشواری دیدارهای پیش روی تراکتور چه بسا سولدو حتی هفته بیستم را هم پیش روی خودش نبیند و حتی اگر تا هفته بیستم به او فرصت داده شود دور از ذهن به نظر می‌رسد در دیدارهای دشواری که گفته شد این تیم بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند و احتمال قطع همکاری با سرمربی کروات زیاد است.

البته مسئولان باشگاه تراکتور برای آرامش تیم اجازه رسانه ای شدن این مسائل را در آن مقطع ندادند ولی ادامه این روند و شرایط وخیم تراکتور در جدول و حتی خطر سقوط از لیگ برتر در کنار فشار هواداران شرایطی رقم زده که بعید است بتوانند خیلی مقابل آن مقاومت کنند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: