کد خبر: ۹۱۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۳۰۳
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده در ۱۹ استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

تداوم برف و باران در نیمه شمالی کشور/ سرما و یخبندان در ۱۹ استانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: براساس آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سامانه بارشی در غرب و جنوب‌غرب، بخش‌هایی از مرکز کشور، زاگرس جنوبی و مرکزی، شمال فارس، کرمان و بوشهر و جنوب یزد فعال است و موجب بارش برف و باران شده است.

وی ادامه داد: روز آینده 24 بهمن این سامانه بارشی در نیمه جنوبی کشور شامل استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی فعال است و به تدریج روز دوشنبه از جنوب‌شرق کشور خارج می‌شود.

وی اظهار داشت: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری گذر متناوب امواج از نوار شمالی کشور سبب بارش برف و باران و وزش باد در غرب سواحل خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال آذربایجان شرقی می‌شود.

ضیائیان گفت: از فردا تا اواسط روز سه‌شنبه در شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف گاهی با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 13 درجه و 2 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده اهواز و بندرعباس با بیشینه دمای 23 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 13 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

ضیائیان گفت: روز آینده در 19 استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: