کد خبر: ۹۱۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۵
کولیب استیونسون، اسکی باز آمریکایی که در سال 2016 از یک تصادف مرگبار نجات یافت روز چهارشنبه در المپیک زمستانی به مدال نقره دست پیدا کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، کولبی استیونسون پس از یک حادثه رانندگی در سال 2016 بیش از 30 شکستگی در جمجمه خود داشت! استیونسون برای کسب مدال المپیک سختی های زیادی را متحمل شد.

استیونسون 24 ساله روز چهارشنبه در مسابقات بزرگ اسکی آزاد مردان در بازی‌های المپیک زمستانی پکن 2022 مدال نقره تیم ایالات متحده آمریکا را به دست آورد.

در ماه مه 2016، او در یک تصادف رانندگی تقریباً مرگبار بود که هنگام رانندگی در امتداد بزرگراهی در آیداهو روی فرمان به خواب رفت و منجر به بیش از 30 شکستگی در جمجمه او شد. او به مدت سه روز در کما قرار داشت.

photo_۲۰۲۲-۰۲-۱۲_۰۹-۱۸-۱۸

او به نشریه TODAY چهارشنبه در مورد چیزهایی که پس از تصادفش آموخته، گفت: "ریکاوری فقط یک راه طولانی است و شما فقط روز به روز آن را طی می کنید و یاد می گیرید که برای چیزهای کوچک زندگی شکرگزار باشید. ما باید دوش بگیریم یا پیاده روی کنیم یا فقط بخشی از این سیاره باشیم، خیلی خوش شانس هستیم که این کار را انجام می دهیم."

استیونسون که برای اولین بار المپیکی می شود، در اولین تلاش خود ناموفق بود اما در دو تلاش بعدی خود نمایشی موفق اجرا کرد و مجموعاً 183.00 امتیاز به دست آورد. در این رویداد به دو پرش برتر اسکی باز امتیازدهی می شود. بیرک رود از نروژ به مدال طلا دست یافت.

استیونسون گفت تصادف او اهمیت دنبال کردن رویاهای خود را به او آموخت: "بعد از اینکه یک اتفاق بسیار شدید در زندگی شما رخ می دهد یا یک آسیب شدید مانند آن، تنها راه برای نگاه کردن به آن این است که شما فقط خوش شانس هستید که زنده‌اید و وقتی دوباره به انجام کار باز می‌گردید، شما بیش از همه زندگی را دوست دارید، فقط می‌خواهید آن را با اشتیاق بیشتر از زمانی که برای اولین بار شروع کردید دنبال کنید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: