کد خبر: ۹۱۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
رئیس جمهور گفت: رویکرد مناسبات ما با کشورهای جهان و به‌خصوص همسایگان نه یک امر تاکتیکی بلکه موضوعی راهبردی است و قویا به آن ایمان داریم.

رئیسی: رویکرد مناسبات ما تاکتیکی نیست، راهبردی استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور سفرای خارجی مقیم ایران در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر سیاست اصولی خود در تقویت حسن همجواری ایجاد اعتماد و گفتگو با همسایگان تاکید داشته و حصول امنیت پایدار و ایجاد منطقه امن‌تر و توسعه‌یافته‌تر جز از طریق همکاری و مشارکت و صلح را میسر نمی‌داند.

وی افزود: رویکرد مناسبات ما باکشورهای جهان و به‌خصوص همسایگان نه یک امر تاکتیکی بلکه موضوعی راهبردی است و قویا به آن ایمان داریم؛ به این امید که در کار با همسایگان منافع متقابل و مشترک بیشتری نصیب کل کشورهای منطقه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: