کد خبر: ۹۱۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۲۶۶
مدافع مس رفسنجان گفت: در فصل های اخیر من هر سال یک گل می‌زنم، اما امسال می‌خواهم دو یا سه گل بزنم و اینکه بتوانم گل 3 امتیازی بزنم برایم بیشتر اهمیت دارد.

کعبی: به سنت شکنی و گلزنی‌ام در ادامه فصل فکر می‌کنم/ربیعی از برترین مربیان لیگ برتر استبه گزارش خبرداغ ، عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در گفت‌‌وگو با  ایلنا، از شرایط تیمش و عملکردش در نیم فصل اول اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. نیم فصل اول را با شرایط و نتیجه خیلی خوبی به پایان رساندیم و توانستیم رتبه چهارم را در جدول لیگ برتر کسب کنیم که شایستگی و توانایی مس رفسنجان را نشان دادیم، هرچند در چند بازی با بدشانسی و یا مسائل دیگر امتیاز از دست دادیم. تیم ما نشان داد توانایی کسب رتبه های صدر جدولی را هم دارد و با توجه به اینکه سال دوم حضورمان در لیگ برتر است اما نتایج شایسته‌ای گرفتیم و امیدواریم با نتایج و عملکردمان در ادامه فصل جایگاه‌مان را تثبیت کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم چراکه با توجه به هدف گذاری های باشگاه ما کمی سنت شکنی داشتیم و عملکرد تیم فراتر از انتظار بوده و مطمئنا به اتفاقات مثبت دیگری هم فکر می‌کنیم. خدا را شکر شرایطمان هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ تیمی و انفرادی خیلی خوب است.

او در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به بازی های اخیر تیمش در نیم فصل اول گفت: بعد از بازی با تیم خوب و محترم سپاهان و همچنین کسب 3 امتیاز مهم و حساس این بازی یک استراحت 4 روزه داشتیم و بعد از شروع مجدد تمرینات دو بازی دوستانه را به خوبی پشت سر گذاشتیم و در حال حاظر آمادگی مطلوبی داریم.

مدافع تیم مس رفسنجان با اشاره به بازی بعدی تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: من اوایل فصل هم این نکته را گفتم که امسال عجیب و غیر قابل پیش بینی تر از سالهای قبل شده است. چند وقت پیش با تیم پدیده مشهد بازی داشتیم واقعاً تیم خیلی خوبی است و خیلی خوب بازی می‌کنند. خیلی خوب دفاع می‌کند و بخوبی ضد حمله می‌زند این تیم بر خلاف نتایجی که در نیم فصل اول داشته و اغلب با تک امتیاز همراه بوده بسیار با کیفیت است. از زمانی که مربی جدیدشان آمده تیم پدیده بسیار متحول شده و عملکرد بهتری دارند.  نباید هیچ تیمی  ر ا دست کم بگیریم ولی ما به امید بدست آوردن 3 امتیاز این بازی به میدان می‌رویم که امیددارم به این مهم دست پیدا خواهیم کرد. 

او در واکنش به صعود و سقوط برخی از تیم ها بیان کرد: فوتبال بارها نشان داده نتایج نیم فصل اول ثابت نیست و در نیم فصل دوم است که تیم‌ها به ثبات و جایگاه اصلی‌شان می‌رسند و در حال حاظر به تیم های پایین جدول نباید اینگونه نگاه کنیم که سقوطشان قطعی‌است و صعود تیم های صدر جدول هم صد در صد است. اصلاً اینگونه نیست و تیم ماهم با علم و آگاهی به این موضوع و عدم تثبیت جایگاه‌مان تمام تلاشش ر ا می‌کند تا اول جایگاهش ثابت شود و بعد به کسب امتیاز، صعود و اتفاقات دیگر فکر می‌کند. به اصطلاح فوتبالی‌ها دروازه ها در نیم فصل دوم کوچک تر می‌شود و باید تلاش مضاعف شود چراکه همه تیم ها به تجربه و آمادگی خوبی رسیده‌اند.

عقیل کعبی درباره عملکرد و گلزنی‌اش در نیم فصل اول تصریح کرد: خدا را شکر عملکرد خوبی را از خودم به نمایش گذاشتم. موفق به گلزنی شدم اما تک گل زیبایی بود و دوستدارم تکرارش کنم. گل‌های زیبایی در نیم فصل اول تماشا کردیم، مانند گل طالب ریکانی، مهدی مهدی‌پور، میلاد جهانی، لوسیانو پریرا، شیمبا، حکیم نصاری و .. که همگی به زیبایی نمایش دادند. خیلی به این موضوع فکر می‌کنم و صد در صد امسال سنت شکنی می‌کنم در گلزنی‌ام. همانطور که می‌دانید هر سال یک گل می‌زنم، اما امسال می‌خواهم دو یا سه گل بزنم. یکی از اهداف امسالم گلزنی‌ام است و اینکه بتوانم گل 3 امتیازی بزنم برایم بیشتر اهمیت دارد. 

169238430 (1)

بازیکن مس رفسنجان با اشاره به کسب سهمیه بیان کرد: هدف‌گذاری باشگاه یا کادر فنی این نبوده است که حتماً سهمیه بگیریم، چراکه این دومین سال حضور مس در لیگ برتر است. با این حال تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم و نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم. قطعا همه‌ی بازیکنان و کادر محترم فنی تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق فوتبالی را برای تیم رقم بزنند.

بازیکن مس رفسنجان درباره تجربه دوساله‌اش با محمد ربیعی گفت: من سال گذشته به مس رفسنجان ملحق شدم، تیم تازه به لیگ برتر آمده بود و من سال اولی بود که خارج از خوزستان بازی کردم. پیشنهاداتی داشتم از پیکان، استقلال تهران، سایپا و خیلی تیم‌ها، اما از آمدن به اینجا خوشحالم و فعلا در خدمت تیم مس رفسنجانم. آقای ربیعی می‌تواند به من کمک کند خداراشکر در فوتبالم تاثیر گذاشت. تکنیک و ترکیب آقای ربیعی همانند فوتبال ایتالیا است و در ایران کمتر مربی به این شیوه بازی می‌کند. هرروز یک نکته از ایشان یاد می‌گیرم و کار کردن با ایشان برایم لذت بخش است. واقعا به جرات می‌گویم یکی از برترین مربیان لیگ برتر است. برایشان آرزوی موفقیت دارم ومطمئنم سال‌ضهای درخشانی در انتظارشان است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: